fredag, december 1

Ålderdom och självironi

Fjärde kåseriet bjöds läsarna på idag. Ni här.

8 kommentarer:

  1. Anonymous22:44

    Jag satt här och smålog för mig själv när du beskrev ditt möte med Dr. McFrites...Jag skulle också ha blivit lite fundersam över att bli tilldelad den doktorn. Men, han var ju bra, trots allt.

    Jätteroligt att läsa. Tur att det hela slutade så lyckligt! Låter hemskt med alla bin...
    Och nej, vud 27 är man verkligen inte gammal :-)

    SvaraRadera
  2. Jag skrek av skratt när jag läste det. Läste dina andra också! Gör roligt!

    SvaraRadera
  3. Erika16:48

    Superbra gumman, som alltid. Fortsätt så! Puss

    SvaraRadera
  4. Kanon! Satt och skrattade högt här i min ensamhet.
    Tur barna sover djupt. :)

    SvaraRadera
  5. Anonymous23:50

    Ojojoj det måste ha gjort riktig jävla skit ont.

    Men oj så roligt skrivet:)

    SvaraRadera
  6. Anonymous00:06

    Usch, det är ju jättehögt. Du måste ha slagit dig fördärvad. Fick du getingstick också.
    Hoppas i alla fall du blivit helt återställd efter den olyckan.
    Skickar lite energikramar och hoppas du får en fin första advent.

    SvaraRadera
  7. Man har gått i villfarelsen och trott att bloggar är en ny internetbaserad företeelse när i själva verket man har gjort samma sak fast i pappersform i tidningarnas kröniker/kåserier.
    Enda skillnaden är att nu kan varenda obildad stackare med internetanslutning skriva och inte bara proffs som du och dina kollegor.

    Det finns f.ö. arbetsmiljöregler som förhindrar arbete från stege. Använd en ställning nästa gång :)

    (Skönt att det gick bra. För det gjorde det väl?)

    SvaraRadera
  8. Anonymous16:33

    :-) :-) :-)

    Finns det fler tantvarningstecken som man bör känna till?

    SvaraRadera