fredag, december 15

Vatten, vatten- bara vanligt vatten



Men det ställer till problem. Stackars alla människor som är drabbade. Då menar jag inte i första hand de som typ får åka buss istället för tåg, blir lite försenade och klagar. Nej, jag tänker på alla med hus och affärer.

I Svenljunga är det kaos just nu. Och blött. Var där i går eftermiddag och sprang runt i regnet. Intervjuade folk på gatan och folk på kontor. Blev blöt och frös. Se bilden...
Dessutom härjar galningar på denna ort. Två våldtäkter och ett våldtäktsförsök sen i slutet av oktober. Äckliga svin.

Ligger upptill en hög sen innan med saker att skriva ut. Så som ni hör finns ingen tid att låta pennan vila...

6 kommentarer:

  1. Anonymous15:54

    Jag tänker också på dem med hus och källare.. usch, usch. Jag skulle inte vilja vara i deras skor nu.

    Ta vara på dig om du går ute ensam! Våldtäktsmän är inte kloka ens i lilltån...

    SvaraRadera
  2. Alltså, det verkar ju vara fruktansvärt med vädret därhemma. Fy 17!!!! Du ser allt lite blöt ut där du sitter :-)

    ja, jag säger detsamma, stackars folk med källare. När ska det här vädret sluta????

    SvaraRadera
  3. Anonymous08:38

    Det ser blött ut.....

    Sabina

    SvaraRadera
  4. Erika12:40

    Åh gumman, du ser lite ilsk ut. Men du torkar ;)
    Puss

    SvaraRadera
  5. stan är full av vatten.. usch, jag är glad att det är regnfritt här hemma.

    våldtäktsmän ska kastreras, minst.

    SvaraRadera
  6. Ja, lite ilsk var jag nästan. Men mest kall och blöt. Var kämpigt att ro hem både översvämning och våldtäkterna. Dessutom lite obehagligt att ränna runt själv när mörkret börjat sänka sig.

    SvaraRadera