måndag, december 18

Tomtegubben och snuvan

I väntan på tomten ligger jag nedbäddad med snuva. Egentligen inte tid med detta men vill inte riskera julen. Helgen var givande med pyntande av hemmet ocg huggande av tre granar i svärfars skog. En ute och en inne hos oss, och så en till föräldrahemmet.

resten av veckan blir jobb och så lite kvällsmys. På onsdag kommer äldsta syster med familj. Innebär att tid måste avsättas för att pussa älskad guddotter. På fredag landar sen yngsta storasytern med respektive. Blir huset fullt i jul.

8 kommentarer:

  1. Så kan det gå när man inte vilar.. Önskar dig hälsan tillbaka!

    SvaraRadera
  2. sara13:44

    Hemma igen. Haft det super. Tråkigt du är sjuk men jag hoppas du blir frisk till jul. Bädda ner dej varmt och drick mycke thé.Kramiz

    SvaraRadera
  3. Anonymous16:33

    Håller med de andra, ta det lugnt. Det är surt värre att vara sjuk under julen.

    SvaraRadera
  4. Erika18:26

    Krya på dig gumman, du måste vara kry till julens äventyr. Puss

    SvaraRadera
  5. Jag är också snuvig, inte så lajbans. Hinner liksom inte.

    SvaraRadera
  6. Agneta20:42

    Du skulle behöva mina produkter låter det som. Jag hoppas du snabbt kryar på dig.

    SvaraRadera
  7. Tack alla rara för fina kommentarer!

    SvaraRadera