måndag, april 7

I all kärlek finns rädsla

I all kärlek finns stor rädsla. Över att på något sätt förlora den man älskar.

Just nu sitter jag och ryser när jag läser om 10-åriga Engla som är försvunnen sen i lördags. När jag tänker på framtida barn tänker jag mig något sätt att ge dem ett halsband med en gps-sändare i, eller operera in det i dem. Jag har föreslagit Jennifer att göra detta med Märta. Halvt på skämt, halvt på allvar. Vet inte ens om det är tekniskt möjligt.

Hur överlever man att ens barn försvinner? Gör man det?

2 kommentarer:

  1. Anonymous16:30

    Så är det absolut och din ide med spårning är inte dum då hade många känt sig tryggare. Jag hoppas de hittar den lilla flicka i livet.
    -Agneta

    SvaraRadera
  2. Spontant vill jag säga att NEJ det gör man inte, eller rättaresagt jag skulle inte göra det.
    MEN å andra sidan har man fler barn så MÅSTE man nog överleva hur svårt det än skulle vara.
    Kan inte fatta att jag just skrev det där, då jag antagligen aldrig skulle överleva om något av mina barn försvann.
    Usch hoppas verkligen hon kommer tillrätta.

    Kram//S

    SvaraRadera