söndag, mars 2

Vasalopp, målning och match


Frukost framför Vasaloppet. Alltid lika roligt att se dessa hjätar i fäders spår.
Uppe tidigt för Henrik har samling redan halv tio. Vessigebros första träningsmatch för i år gär av stapel halv elva på IP. Tänkte ta mig dit och titta på andra halvlek. Vill inte stå ute för länge när det är så här pass kallt och jag varit sjuk så mycket. Innan dess ska jag måla vidare hos mor och far. Idag blir en vägghylla utsatt för strykning två, jag börjar måla en stor skänk och så fortsätter jag måla trappan.

Halv fyra samlas jag för min match. Ska var med och spela en halvlek med b-laget idag. För börja få lite matcher i benen. Får se hur det känns, har ju hittills bara två träningar i kroppen.

Henrik och jag tänker hinna åka till Severins och se på soffa också.

En hel del på listan. Men jämfört med folket i spåret har jag ju en lätt uppgift.

2 kommentarer:

  1. (jag som är så stolt över sonen som gjorde 90 km i Öppet Spår förra helgen, i blötsnö :)

    SvaraRadera
  2. Anonymous09:00

    Ryktet går om dina mål! Fyra!!! Det var en comeback det men hur käns bena i dag?

    SvaraRadera