måndag, mars 3

Fyra mål men inte mycket mer


Igår var det alltså matchpremiär för i år. Jag gjorde fyra mål. Det var bra. Annars var jag inte mcyket att ha. Jo, fina passningar stod jag också för. Boll- och spelsinne finns liksom i ryggmärgen. Däremot orkade jag ingenting. Jag överdriver inte. Ingenting. Kroppen var helt tom. När jag i tredje minuten tog en löpning och fläkte mig framför en och satte 1-0 så använda jag bokstavligen mina sista krafter.

Men ikväll är det träning och nya tag. Blir ju upp och ner när man precis är på väg tillbaka och benen ena dagen känns som trumpinnar och nästa som stockar.

Annars var helgen bra med mycket renovering hos föräldrarna och igår utflykt till möbelaffär. Med oss hem fick vi ett jättefint soffbord. Plötsligt fra,för oss stod ett bord som såg ut så som vi ville precis och som vi funderat på att låta specialtillverkare hos snickeri. Nu slapp vi det och förmodligen sparade vi många tusenlappar på det. Det här fick vi för 3,5 vilket känns okej med tanke på hur länge vi ska ha det. Nu får vi dock vara försiktigare med glas och så vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar