tisdag, mars 25

Vackert men jobbigt

Snön ligger djupt och det är förtrollande vackert.
Men i vardagen är det besvärligt med snö.
I morse var min buss sen så jag missade tåget och fick snällt vänta på nästa.
Sen till jobbet med andra ord.

Nåväl, jag får ta kortare lunch. Och sen när jag skaffat en liten bil, vilket planeras, är sådana problem ett minne blott.

Påsken har varit underbar med familj, vänner och god mat. Hel del träning också, dock inga matcher. På långfredagens förmiddag bröt jag under uppvärmningen eftersom jag kände av baksidan. Det är jag och Sanna Kallur liksom...

Otroligt vad det gör med fyra dagars ledighet. Nu riktigt längtade man tillbaka till jobbet.

2 kommentarer:

  1. Anonymous10:38

    Varit bortrest men hoppas din påsk varit bra! / M

    SvaraRadera
  2. Karolin10:41

    Hoppas ni haft en bra påsk, tack för det söta påskkortet.

    SvaraRadera