onsdag, mars 5

269 i puls

Precis kommit hem från löprunda. 7 kilometer, gav mig av direkt när jag kommit hem efter att ha varit och tittat på dörrar med föräldrarna som hämtat mig vid stationen efter det att jag åkt tåg hem från jobbet.

Idag använde jag för första gången. Ganska tidigt tittade jag och konstaterade en väldigt hög puls. Nåväl, jag har varit sjuk och är bara en liten bit på vägen tillbaka tänkte jag. När jagryckt upp för en brant backe tittade jag igen. 269. Imponerande för att vara människa måste jag säga.

Visade sig att jag ställt in en vilopuls och att klockan lurades av det. Själv trodde jag att klockan kände av pulsen bara. Så har mina tidigare pulsklockor fungerat. Nåväl, nu har jag kört styrka, stretchat, duschat och pulsen är på väg ner under 200...

2 kommentarer: