fredag, mars 7

Dagens och helgens

Idag blir det jobb följt av löprunda. Sen tänkte jag hinna måla lite hemma hos mamma och pappa. Jag är nu inne på det spännande projektet att måla deras trappa. Sen pälsar jag på mig varmt och åker till IP och ser åtminstone en halvlek när Henrik spelar.

Imorgon blir det faktiskt lugn förmiddag innan jag har samling halv tolv. Lät mig övertalas att spela fast att formen är dålig just nu. Vill egentligen bygga upp mig lite mer, men tränare Göran fick mig på andra tankar.

Efter matchen blir det mer målande hos föräldrarna och sen har vi lite funderingar på att gå på bio eller hyra någon bra film.

Söndag blir det mer målning, långpromenad och lite röj i det gamla garaget som fortfarande väntar på att få bli fint bibliotek-kontor.

Det var det hela. Nedräknig pågår här. På torsdag kommer nämligen Märta och Jennifer. Gått nästan tre månader sedan vi träffats. Jenna förväntar jag mig att hon ser ut och är ungefär som vanligt, men med den där lilla kommer det att ha hänt massvis. Vi ska ha ett mini 2- års kalas eftersom jag inte kunde åka upp till hennes födelsedag. Så det blir paket och kanske Märtas favoritmat; makaroner...

3 kommentarer:

  1. Anonymous08:56

    Have a nice one. / M

    SvaraRadera
  2. Karro09:39

    Ska bli spännande att se hur det ser ut nästa gång vi är i Fberg.

    SvaraRadera
  3. Anonymous15:19

    Låter som en helg med mycket att stå i och också mycket roligt. Jag hoppas det blir av med middag till påsken.
    -Agneta

    SvaraRadera