måndag, april 30

För att jag vill

Solen strålar ute. Jag är inne och ska damsuga. Sen ska jag åka och köpa en Diamond Frost till farstutrappen. Sen kommer Henrik hem och vi ska luncha i det gröna. Sen kommer snickare som ska rita hur vår carport ska byggas. Sen ska jag till Mommo och Valborgsfika. För henne som Uppsalait är detta en mycket speciell dag. Sen ska jag gå en långrunda till. Sen ska H och jag gå till elden här på Tröingeberg. Sen ska vi grilla. Sen får vi se. Allt detta för att jag vill.

Möjligtvis damsugningen undantaget...

9 kommentarer:

  1. Ha en riktigt trevlig Valborg.

    SvaraRadera
  2. Så länge det är för att du vill så låter det ju toppen bra:)

    Trevlig Valborg till dig Jill & H:)

    SvaraRadera
  3. Ha en underbar kväll!

    SvaraRadera
  4. Ha så roligt!!! Och så hoppas jag att vädret är vackert när ni ser på elden...MUMS med grillning!!!

    SvaraRadera
  5. Viljan att städa...undras var den sitter:-)

    Ha en bra dag :-)

    SvaraRadera
  6. Valborg är en speciell dag för oss också ;)

    SvaraRadera
  7. Anonymous13:50

    Valde du en annan eld? Tittade efter dig men såg inte. /M

    SvaraRadera
  8. Hoppas att valborg var fin...här ska svenskgruppen fira Valborg nu på Lördag...hehe...det blir så när man firar utomlands, alla ska liksom ha möjlighet att komma och så pusslas det i det oändliga och till slut så är det ändå inte alla som kan. I år är det vi som inte kan...marc spelar State Cup i Dayton på Lördag morgon , klockan 13.00 har han en seriematch i beavercreek och Joel har en seriematch i Miamitown 13.00....I loooove soccer....nästan för det mesta.
    ha det gott

    SvaraRadera
  9. Jonte18:55

    Hoppas du hade fin valborg vid majbrasan!

    SvaraRadera