tisdag, april 17

Ropar inte hej

Är typ i luften över bäcken. Imorgon är det träning på nytt och jag hoppas landa då. Och om det känns lika bra då som det gjorde igår så kommer jag nog våga mig på ett hej. Sen är det klart att det här nästan månadslånga ofrivilliga uppehållet har gjort sitt med formen...

Tycker synd om vår nye tränare. Han har haft en tuff försäsong. Förutom min skada så är Gyltene skadad. Hon är också anfallare. Sen har en tredje anfallare brutit foten. Och en fjärde har hjärnskakning. Upptill detta så har flera varit ute på långa resor. Inte lätt att spela ihop ett lag under dessa omständigheter.

Gyltene är för övrigt min favoritblatte. Ska tillägna henne ett helt inlägg imorgon. Nu kallar sängen.

9 kommentarer:

  1. Anonymous22:57

    Kalas höra du är på gång igen. Skriv gärna mer om laget och alla tjejerna. Du är ändå tjingad. /M

    SvaraRadera
  2. Er det fotboll du spelar?
    Spelade det selv førut jættemycke, men dom siste åren har jag inte spelat nån ting. Saknar det egentlig, det er ju en jættefin trening.

    SvaraRadera
  3. Lycka till, hoppas allt känns ok.

    SvaraRadera
  4. ja, det var skador i laget så det räcker och blir över. hoppas att alla snart är på fötterna och lycka till.

    SvaraRadera
  5. Mellan20:59

    Vilken division håller ni till med fotbollen?:)

    SvaraRadera
  6. Är du säker på att det inte är rugby ni spelar...?

    Men å andra sidan så lär du och din syster kunna mer om fotboll än vad hela min släkt samt vänkrets kan tillsammans - by far!


    Samuel

    SvaraRadera
  7. Det låter ganska tufft. Vad gör ni på matcherna.
    Men hoppas du får vara frisk och skadefri.
    Kram AnnaLena

    SvaraRadera
  8. Puss och Tack, vad söt du är./ Stina

    SvaraRadera
  9. Hoppas verkligen att det gick bra för dig att träna!!
    Nej det kan inte vara lätt att vara tränare när alla blir skadade.

    SvaraRadera