söndag, april 15

Kort avbrott blev långt

I onsdags var det under ett par strömavbrott här i Falkenberg. Jag tränade (eller ja, joggade kring och såg de andra få lira...) och led inte av avbrottet förän jag på kvällen skulle blogga. Vår bredbandsuppkoppling behövde typ installeras om. Dröjde tills idag innan jag hann. Har varit mycket vårsol och annat som tagit upp min tid.

Jillar: Brommapojkarna knep poäng borta mot Kalmar. BP kommer inte att kunna läsas Bottenpojkarna när allsvenskan 2007 sumeras.

Jillar inte: Sex dagar till seriestart och formen känns inte på topp efter skadan som nu är inne på fjärde veckan. Imorgon på träningen blir det test. Håll era tummar.

9 kommentarer:

  1. Klart att tummarna hålls, men du var försiktig och rädd om dig. Jag har för många haltande sportmänniskor omkring mig för att egentligen tro att fotboll eller handboll kan vara något bra. Tummar hålls dock för att du är frisk.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en fin och solig vecka.

    SvaraRadera
  3. sara10:50

    Du bara måste kunna spela!! Kramiz

    SvaraRadera
  4. Puss och kram , du snälla goa. / Stina

    SvaraRadera
  5. Jag håller mina tummar å tår som bara den:)

    SvaraRadera
  6. Jonte13:39

    Är du ännu skadad. Stackars liten. Jag korsar benen ikväll och hoppas du kan spela.

    SvaraRadera
  7. Ännu en som hoppar på och håller tummarna för Jill. Hoppas det går bra!

    SvaraRadera
  8. Klart jag håller tummarna.
    Men var försiktig, och kan du inte spela lite åt mig också? Jag har inte kunnat spela på flera år. Knäna strejkar...
    Men ridning klarar jag. !?

    Fast det gör inget, för det ligger lite högre upp på listan över roligheter. *s*

    SvaraRadera
  9. Här håller vi alla tummar och tassar vi har för dig och fotbollen! :)

    SvaraRadera