måndag, januari 29

Några kryss

Vargakvinnan utmande. Tar några av kryssen nu. Fortsättning följer annan gång.

UTSEENDE
[ ] Jag är kortare än 160cm.
[ ] Ibland tycker jag att jag är ful.
[X] Jag blir lätt brun.
[ ] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[ ] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[ ] Jag har en tatuering.
[ ] Jag är osäker över mitt utseende.
[X] Jag har haft/har tandställning.
[ ] Jag har glasögon/linser.
[ ] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[X] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[ ] Jag har mer än två piercingar.
[ ] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[ ] Jag har fräknar.

FAMILJ
[X] Jag har svurit åt mina föräldrar.
[ ] Jag har rymt hemifrån.
[ ] Jag har blivit utslängd hemifrån.
[X] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[ ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.
[X] Jag vill ha barn nån dag.
[ ] Jag har barn.
[ ] Jag har mist ett barn.

SKOLA/JOBB
[ ] Jag studerar
[X] Jag jobbar.
[X] Jag har somnat i skolan/jobbet.
[X] Jag har missat mer än en vecka av skolan.
[ ] Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats. (Pennor räknas väl inte..)
[ ] Jag har fått sparken.

SKAMLIGHETER
[ ] Jag har sagt "lol" i en riktig diskussion.
[X] Jag börjar ännu gråta av Disneyfilmer.
[ ] Jag har kissat på mig av skratt.
[X] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.
[X] Jag har gråtit av skratt.
[ ] Jag har limmat fast min hand i något.
[X] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.
[ ] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats.

HÄLSA
[ ] Jag föddes med en sjukdom.
[X] Jag har fått stygn på ett öppet sår.
[ ] Jag har brutit ett ben.
[x] Mina tonciller har tagits bort.
[X] Jag har suttit hos läkaren med en vän.
[ ] Mina visdomständer har tagits bort.
[X] Jag har genomgått en allvarlig operation.
[X] Jag har haft vattkoppor.
[ ] Jag har haft/har astma.

7 kommentarer:

  1. Blir avundsjuk på at du blir lett brun. Jag blir inte det. Jag kan ta 10 timer med solariun, min mann kan ta 1 och han er mycke brunare. Ganske tråkigt. Har den her typiske vita nordiska huden, men, men man er ju olika : )

    SvaraRadera
  2. det verkar som om det inte bara är jag som gråter av disney-filmer, jag är störtblödig då!

    SvaraRadera
  3. Erika10:47

    Det mesta visste jag....

    SvaraRadera
  4. Julie: Mor är valon, det kan vara anledningen...

    Vargakvinnan: Men de är ju så vackra..

    Erika: alldeles säkert

    Jonte: No way, 163.5 om jag får be...

    SvaraRadera
  5. Anonymous16:47

    Du var perfekt lång för att dansa med /M

    SvaraRadera
  6. Jill. Puh ! Vad skönt att läsa att andra kan gråta en skvätt (snyfta till) åt Disney filmer. Då kan jag också komma ur garderoben :).

    Fast det oroar mig att jag är den enda killen skaran :(. Är det något fel på mig ?. Jag skall hårdträna att gråta i Arnold Swarzenegger filmer, det kanske låter lite bättre.

    SvaraRadera