onsdag, januari 10

Midnatt råder

Tipp-tappar fram här hemma och plockar undan julen. H har lagt sig då han inte sov mycket natten till idag. Någon snarkar här hemma.
Imorgon är nu officiellt fullbokad.

06.15 gå upp

06.16-06.30 nästan död av trötthet packa väska inför stockholmsresan

06.30-07.30 äta frukost, skriva klart kåseri och stryka 2 blusar och 1 skjorta

07.31 promenera till jobbet (lägger extra tid på det då löprunda inte lär hinnas med)

08-17 skriva ut en bra och en riktigt bra grej, ringa på en annan riktigt bra grej, se till att mitt kåseri kommer med på just måndag för annars faller det, ringa fem personer angående kulturkortet...
en lunch på Bratt med röde Johan ska också hinnas med.

17.08 anlända hem

17.09-18.45 tillsammans med H ta itu med sista striden med snickaren från down under

18.46 till 19.00 pussa min kärlek

19.17- 23.50 resa till Stockholm med Jennifer och Märta.

00.10 anlända Bromma där svågern har om än sen så ljuvligt god middag klar.

17 kommentarer:

  1. Hanna23:08

    Shit Jill, du lever. Googlade runt och hittade dig här. Stämmer tiden så är du dessutom typ online nu. Åh, hör av dig.
    hanna.r@telia.com

    Saknar dig så!! Din Hanna

    SvaraRadera
  2. Låter som en fullspäckad dag. Skönt att packa ner julen va?
    Ha det så trevligt i Sthlm!

    SvaraRadera
  3. Vart hittar du motivation till löprundor och promenader??

    SvaraRadera
  4. Packa ner julen också ja.. Jag som nyss packade upp den...

    Det var värst vilken pli du har på svågern ;) Ha det så trevligt i stora staden!

    SvaraRadera
  5. Erika15:11

    Vad mysigt det låter. Glöm inte att hälsa på mig. Puss

    SvaraRadera
  6. Äta på Bromma? Ska de va nåt de?

    Välkommen till framsidan!

    SvaraRadera
  7. Låter fullspäckat men trevligt:)

    Ha det najjsigt med syster yster.

    SvaraRadera
  8. Välkommen till El Stockholmo. Då landar du nästan hemma hos mig :-)

    SvaraRadera
  9. full fart. jag hoppas stockholmstrippen blir fin.

    SvaraRadera
  10. Blev helt slut när jag läste allt du skulle göra. Jag vill också ha sån energi.
    Hoppas du får riktigt trevligt i Stockholm. kram Annalena

    SvaraRadera
  11. Fullt upp :-)

    Hoppas du får kul i Stockholm. Bromma flygplats är rätt häftig. Planen går in för landning mitt över huvudet på en när man kör på vägen som ligger vi flygplatsen. Det känns nästan som om man kan röra dom!

    SvaraRadera
  12. Hopas allt har gått bra för er när det gäller stormen.
    Själv har det varit blåsigt här. Vi hade strömavbrott mellan 12-18, så vi klarade oss hyfsat.
    Kram Annalena

    SvaraRadera
  13. Wilidiango jov me, bisseusara woltraberr, impare mostra! Fue voiossigne de, foralianteci zendiscorias ove sandos. Em - xad fan... Questrev resson nono! Kin yakustih per khrustao xire, homank chisto questa ao, cornacarimer budinacrib.

    SvaraRadera
  14. La till dig i min länklista, hoppas det var OK:)

    SvaraRadera
  15. Jag är såååååååååå tråkig varje år vid den här tiden. Jag vet att jag kommer att reta mig på tusen saker på idrottsgalan så även detta år kommer jag att avstå från att titta. Jag tror att jag kommer att spränga Globen om inte Tre Kronor blir rättmätigt hyllade nu när SvD visat sin inkompetens.

    Och ditt kåseri idag handlade ju om galan! Jag lovar att inte säga elaka saker om kvällstidningar (betänk att jag köper de åtminstone 5 ggr/v) men av ditt kåseri att döma är det ett skitjobb ibland att skriva för dem.

    SvaraRadera
  16. Ujuj, vilken energi. Hoppas middagen var utsökt.

    SvaraRadera