onsdag, september 14

Viktiga frågor...

1. hur många jeans/toppar/skor har du? Elva par jeans (sju i olika nyanser och modeller av blått, sen två par svarta, ett par vita och ett par beiga -länge sedan använde), stolt säga att inga kostat mer än 900. Fattar inte tjusningen med dyrare bara för ett märkes skull. Toppar vet jag inte, men enligt Henrik kan jag öppna egen klädesaffär. Skor cirka 50 par, då inklusive fem par fotbollsskor ( 2 vanliga dobb, ett par skruv, grus och inne), basketskor och två par joggingskor.
2. hur många kläder/skor/accessoarer köper du i veckan? Olika, ngt köper man varje vecka.
3. hur många väskor har du?
4.. och hur många av dom är märkesväskor? Alla väskor är ju av ngt märke, eller? Men fattar vad ni vill veta. Svaret blir således 1. Dior.
5. hur mycket pengar lägger du ut på modefronten i månaden? Varierande, i snitt 2000 per månad.
6. Vad är din favoritaccessoar? Smycken.
7. Beskriv din stil med tre ord? Personlig, modemetveten, småstadsanpassad
8. hur många solglasögon äger du? 4 par, två märkes…
9. Vilken stilikon klär du dig efter om du har någon? Har en egen stil. Behöver inte som Ebba von Sydow kopiera alla andras. Ibland är jag först, ibland sist med något. Kompisar tycker jag är som Carrie i Sex and the City, men då måste jag säga light-light version i så fall. Viktiga är att man trivs.
10. Vilken är din favoritdesigner? Stella
11. Vilket är ditt favoritplagg just nu? Min coola kappa som ser ut som ett möbeltyg, har haft flera år och är nu åter toppmodern. Alla tror den kostat satan och jag fyndade den på Tippy i Halmstad.
12. Vad är nästa köp? Basketskor, säsongen börjat och gamla sönder. Roligare? Svart omlott på Fransa.
13. Shoppar du second hand ibland? Ytterst sällan. Dels inte tålamod, dels känsla av att inte vara rent hur många gånger än tvättar.
14. vilken är din favoritaffär? Fransa i Falknberg, sedan beror det på var jag är.
15. är din garderob fullsmockad? Jo. Men bor ju än så länge i etta. Har fått klädkammaren men saknar garderoberna som jag hade också innan H flyttade in. Han dock bättre än garderobsyta om välja.
16. Vad för plagg/accessoar köper du hellst? Väskor/skor/jeans/toppar? Väskor och skor, då blir basplagg som nya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar