fredag, september 30

Fyra och en halv timme på mig

Frukostkaffe på jobbet med många trötta fredagsskratt. Känner mig jäktad. Har min nya bolltröja från H&M på mig och känner mig fredagsfin. Var mysigt igår kväll när vi firade Jenna. 33 år. Gav henne en fin tunika med coolt ryskt tryck. Svårt förklara men den var fin och hon älskade den. Magen fick extra fin form i den. På tal om mage så undrar jag när fotograf-Jenny fick sitt barn. När hon levererade som jag brukar uttrycka det.
Åt gott och hade mys igår.

Ikväll ska H och jag ut i Halmstad och äta. Sen bio. Kim Novak.... Hoppas den bara är en femtedel så bra som boken så blir det bra. Tar tåget ner vid halv tre. Ska till mängd olika affärer i vårt husrace. Badrumsinredning, köks dito och lite annat smått och gott. Först få iväg i alla fall delar av foldern till tryckeriet, sen lunchpromenad med Mia o Isak. Får gå om skomakaren och lämna in mina bruna pumps. Hittade bruna stövlar igår. Perfekta till väskan och pälsvästen. Men 2500:-. Tänker på dem. Hoppas hinna kolla i Halmstad idag, sen ny skoaffäröppning här i Falkis imorgon. Skulle vilja komma lite billigare undan.

1 kommentar:

  1. Anonymous10:52

    Alacra Adds Newstex Newsfeeds
    Alacra, Inc., a provider of online business information solutions, announced the addition of Newstex Newsfeeds to its roster of content sources.
    Find out how to buy and sell anything, like things related to music on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like music!

    SvaraRadera