onsdag, augusti 10

Två matcher

Vi ska snart ge oss av mot Stadion. Kunde varit en magisk sommarkväll, Men det regnar lite för mycket. Fast om Malmö mäktar med Thun kommer den kännas varmare. Mötte glada schweiziska fans på väg till tidningen. Slank in på Hansa, köpte Pilgrims halsband med ren. Ska ha det till jul och sen i vinter. Häftigt och roligt. Alldeles för dyrt så klart. Mötte fler fans.

Halva jag är på IP i kväll. Mitt Böljan möter Göteborg i Svenska Cupen, åttondel. Jag borde vara med. Kakan, vår mittback, smsade tidigare i eftermiddags och undrade om jag inte kunde ta en sista mintuen taxi. Hon tror vi skulle ha chans om jag var med. Jag är rädd att hon överskattar mig. Division 3, om än topp, mot allsvenskan är en omöjlighet.
Matcherna börjar samtidigt.Håller båda tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar