onsdag, augusti 17

Sjukt Inter

Halsen smärtar ännu. Har bytt om schema så jag inte ska jobba förrän på fredag. Med start då friidrotts-SM hela helgen. Så nu får jag iaf träffa Kluft och Holm, även om Kajsa väljer grand prix.

Inter´match igår. Tyvärr anföll de lite för lite. Efteråt rusade alla korkade jäkla fans in på planen och spelarna fick fly ner i omklädningsrummet. Fattar de inte att det är sånt som gör att Inter trots att de trivs super, kanske väljer att inte komma tillbaka. Många som sprang in tillhörde Nerazzurri Svedesi och jag blir så arg. Först ordnar PG, min gudfar, så att Inter kommer hit och sen då dessa fans lägger sitt årsmöte i Varberg ordnade han så att Moratti gick dit, likaså Mancini. En chans de här stackars fanatiska fansen aldrig annars kan få, och sen kan de inte sköta sig. Fattar dem inte vad som står på spel?!

Både Jennifer och jag hade artikel idag. Sportbladet/Kvällsposten. Min solointervju med Mancini skedde ju redan i lördags, tråkigt cheferna inte tagit in tidigare. Som om de inte förstår intresset. Iaf ser det bra ut idag. Kul att Inter är så nöjda och jag hoppas verkligen det blir kontrakt skrivet när PG åker ner i september.
Han, denna supergenerösa och fina människa, förtjänar denna framgång mer än någon.

Alla inbjudna på middag igår igen. Gott och trevligt. Sedvanligt mingel med spelarna sen, även om många än en gång gett sig ut i Varbergsnatten för lätta byten. Bra iaf att knyta kontakter och få vänner. Finns mycket mer att berätta, men det stannar i innersta kretsen. Ni får ursäkta.

16 kommentarer:

  1. Googlade mig hit, och även om det är två år sen ska rätt vara rätt. Det var inte vi i Nerazzurri Svedesi som sprang in, vi stod och hade vårt tifo på Curva Nord. Det var en jävla massa småungar, av vilka ingen tillhörde NS som sprang in. Ifall fler hittar hit och läser din lögn, tänkte jag. Haha!

    SvaraRadera
  2. Ja du, Damon...
    Det enda jag kan svara ditt försvarstal med är... Curva Nord på Påskbergsvallen? Landa nu.

    SvaraRadera
  3. Oj, humor var inte din grej tydligen. Klarspråk: Vi stod på norra sidan. Folk sprang in från södra och långsidorna. Erkänn ditt misstag bara.

    SvaraRadera
  4. Min humor vaknade när du skriver att du i din första kommentar lagt in humor. Jag letar vidare.

    Misstag? Det letar jag också efter.
    Folk ur NS sprang in, därmed har jag inte gjort något misstag när jag skriver det och inte heller uppbringat någon lögn som du anklagar mig för.

    Men du, heja på från Curva Nord. Det behövs i år när konkurrenterna inte startar bakom.

    SvaraRadera
  5. Oj då. En helt bortglömd blogg har tydligen vaknat till liv. Är du ledsen för att ni bara fick ett kryss mot Viola igår eller svävar du på moln efter att ni slagit ett likblekt Lazio igår kväll?

    Hur som helst, NS var inte delaktiga i någon planstormning under Varbergslägret. Inse!

    SvaraRadera
  6. Det här är ju förtal. Nån borde anmäla dig. jag var på plats och det fanns ingen från NS som sprang in, den personen hade vi slaktat på plats!
    Vad e ditt bevis? Eller trodde du att alla med Intertröja tillhör NS?

    SvaraRadera
  7. Henke12:58

    Jag var också på plats, och jag kan också intyga att ingen från NS sprang in på planen. Vi stog kvar på norra delen och var förbannade att det sprang in kids på planen... Döm inte ut en hel supporterförening för några rötäggs skull.

    SvaraRadera
  8. Pedi14:08

    Det vore kul om du kunde komma med några som helst bevis ang. att NS var delaktiga i plastormningen!
    Sen vore det även kul om du kunde komma bevis där det framgår hur PG låg bakom inbjudan av Moratti och Mancini till vårt möte!

    SvaraRadera
  9. carl15:13

    jävla luder du borde fan inte få skriva en blogg en mindre i tidning, upp med bevis eller brinn!

    SvaraRadera
  10. Jojje_16:46

    carl:

    Sen var ju din kommentar mer mogen än hennes blogg då..

    SvaraRadera
  11. jonas-x916:53

    Du får hoppas ingen Nerazzurri Svedesi träffar på dig för då får du veta att du lever. Förbannade lögnerska.
    Ful är du också läste att någon skrev du ser ut som en gris och det stämmer. Jennifer har också en uppnäsa som inte är av denna värld. "Systrarna gris från landet"

    SvaraRadera
  12. Jojje: Väl talat!
    Jonas: NS älskar fotboll, våld är för idioter...

    SvaraRadera
  13. Vad är de du skriver ? Var du ens där? Jag kan säga dig att absolut ingen från NS sprang in på planen.

    Sen säger du att vi ska hålla extra mycket nu när konkurenterna inte startar bakom ? Rolig du, vi har startat bättre i år än förra säsongen då vi slog alla tänkbara rekord man kan slå, men massor av avstängningar och skadade spelare!

    SvaraRadera
  14. Patrik23:33

    Helt ärligt så ser hon faktiskt ut som en gris, skrämmande lik!

    Tyckte hennes syrra va riktig ful men hon tar ju priset.

    Men hon va riktig kreative iallfall eftersom hon har kommit på att stava "gillar" med "j" istället! Fan imponerad man blir haha...

    SvaraRadera
  15. Jill08:28

    Till er som gör påhopp på mitt och min systers utseende under anonyma namn, utan bild: tror ni verkligen jag tar åt mig?

    Sen är jag hellre en en gris än ett fegt svin...

    SvaraRadera
  16. Andreas13:17

    Hoho vilken nivå det var här.
    Först och främst har du fel Jill för det sprang inte in några från NS. Sen kan det väl varit lätt och tro det i kaoset som blev i och för sig. Angreppen på ditt utseende behöver du inte bry dig om. Jag vill påstå att du ser ut som en relativt snygg tjej!
    Jag tycker det var bra att du backade och medgav du ej vet det var folk från NS!

    SvaraRadera