tisdag, augusti 9

Dansk dynamit

Fotboll föder ädla känslor. Peter Graulunds utvisning igår rörde upp känslor då och så också idag. Vill inte ha fler mail om det. Nej, jag favoriserar inte Helsingborg över Göteborg. Läs artikeln så ser i att jag bara skriver vad som hände, att det finns olika versioner och vad folk sagt.
Personligen tror jag visst, domaren la ihop den tidigare incidenten med armbågen och därför visade rött. För inte var det rött om man bara ser till armbågen.
Hur som helst vann änglarna rättvist och spelade övertygande. Ovanför mig på pressläktaren satt HD (Helsingborgs Dagblad). Irriterande att höra dem prisa HIF och kalla IFK för primitivt. Jag undrade studntals om de såg samma match som jag. Ytterligare ett bevis på att det är bra, att som jag, inte direkt ha ngt favoritlag i allsvenskan. Objektivitet.....

Har inget att göra på jobbet. Mackan svarar inte på mobilen och Ajaxs presschef är seg...

Jillar: Artikeln om Natalie i dagens Hallands Nyheter. Hn är super. Sedan skönt få lite välförkänt beröm.

Jillar inte: Grannen ovanpå som bygger om och startar vid sju varje jäkla morgon....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar