fredag, augusti 26

Tår och lottning

Aj, Har ont i höger stortå. Match igår mot Norvalla, vinst 3-2. regnet öste ner och det var precis som mot Veddige mer vattenpolo än fotboll. En av otaliga gånger bollen stannade i vattenpöl så satsade jag och tjej deras lag. Bollen min väg, hon sköt istället på min tå typ. Riktigt ont, både då och nu. Svullen och lite blå. Nöjd med insatsen igår. riktigt stark på huvudet på deras fasta. Sedan offrade jag mig totalt på en hörna och fick bort bollen, dessutom frispark då en gul spelare sköt på mitt knä instead of bollen. Hon landade sen på mitt andra knä. Fyra snygga långa dobbmärken där.. Henrik vidhåller att det är otroligt hur mkt blåmärken etc som jag alltid har efter match. Håller nog med, beror ofta på att folk vill men inte kan.

Jillar: Segern igår och nu bara vinst nästa lördag från serieseger.

Jillar inte: Lottningar utan svenska lag. Ajaz, Arsenal och Sparta Prag. Jag säger inte mer men känner desto mera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar