söndag, juni 1

Bloody sunday

I vårt bibliotek hade jag en glasskiva tillhörandes en stor fotoram, liggandes bland en hög med album och papper. Allt detta låg på en pall. Nyss hade jag en massa i händerna och tittade mig inte för. Så det blev att jag strök benet mot pallen. Där låg glasskivan lite på sned ut. Så nu sitter en fin liten skinnremsa på glasskivan.
Blodet har bokstavligen sprutat från mitt ben. Nu har jag lyckats få det att gå ner till ett stilla sipprande.

Får ha plåster på benet när jag jobbar i eftermiddag och kväll. Är slutsåld spelning med Sofia Karlsson. Bandet kommer till Varberg vid två så då måste jag vara där. Ni får heja på Sverige åt mig.

4 kommentarer:

  1. Aj som f*n.
    Visst blir man stolt över sig själv när man gör sånt där...

    SvaraRadera
  2. Självklart ska jag heja på Sverige från dig! Fast jag kommer nog se mer handboll än fotboll. Den matchen gäller ju liksom mycket mer då den är direkt avgörande för om det blir spel i os eller inte.
    Men jag ska iaf sitta här med min omplåstrade fot (spik i foten är inget att rekomendera!) och heja allt jag kan. Det räcker säkert åt båda lagen :)

    SvaraRadera
  3. Aj aj, stackars Jill. Mamma brakade igenom en solstol idag, det blev oxå en bloody sunday. Hoppas det gick bra för dig.

    SvaraRadera
  4. Anonymous16:09

    Jag var utomlands, annars hade jag kommit med ett plåster. / M

    SvaraRadera