fredag, februari 16

Tappat min röst

Gårdagens framträdande där jag under en lunchtimma lite drygt, föreläste om "Bakom rubrikerna- journalistens vardag" gick jättebra. Var lite nevös i början bara. Hon som höll i det hade då precis talat om att det var över femtio personer och så såg jag hur det kom än fler.

Bjöd på mycket ankedoter och möttes av mycket skratt. Känns bra. Många kom fram eftråt och tackade mig personligen. Jätteroligt. Fick dessutom dubbla förfrågningar om att föreläsa för andra.

Idag har jag feber och ingen röst. Tystad till slut. Går på klockan tre. Har helgen.
Imorgon förmiddag ska fotograf och jag till Halmstad. Är ett jobb för modebilagan och vi ska träffa en bloggerska med hallandsanknytning.

update: febern stiger och halsen känns helt sönderhostad..

7 kommentarer:

  1. Oj då! Kul att det gick bra :)
    Krya på dig... man ska inte jobba med feber.

    SvaraRadera
  2. Jätteroligt att allt gick så BRA!!! Härlig känsla, även om du nu är sjuk :-(
    Hoppas du känner dig bättre snart, och ta det lugnt.

    SvaraRadera
  3. Anonymous17:29

    Tack för igår jag tyckte det var så spännande lyssna på dig. Jag hoppas du kan berätta mer nån dag! Många kramar /Louise på K&F

    SvaraRadera
  4. Instämmer i hyllningskören, eller kanske ska jag skriva min mamma gör det. Hon sa att det var jättebra! Du får föreläsa för oss någon gång.

    SvaraRadera
  5. Tommy: tack gånger två

    Annika: Likaså till dig

    Louise: tack för att du kom, roligt om du tyckte det var värt det.

    Eve: Aha, nu vet jag varför jag kände igen en.. din mamma... Roligt om hon tyckte att det var bra.

    SvaraRadera
  6. Anonymous16:32

    Eleonore är superproffs ju. Hur ska du våga träffa henne? /Käthe

    SvaraRadera
  7. sara11:33

    Krya på dig vännen!

    SvaraRadera