måndag, februari 12

Det går fort nu

Jobb: Bara några veckor kvar på jobbet i den här omgången. Har massa intervjuer kvar att göra och artiklar att skriva på de här veckorna. Skynda, skynda.

Fritid: Träning fem till sex dagar i veckan tar tid. Dessutom revy med jobbgäng och fotbollsfest.

Familjeliv: Guddotter och syster på besök. Upptill har H och jag tagit oss an garagerummet nu.


DESSUTOM ska jag föreläsa en timme på torsdag. Inför folk. Många.Och alla är inte släkt. Måste förbereda mig mer än jag hittills har gjort.
Fick massa pepp idag när jag seglade förbi en kompis mamma. Hon sa att hon velat komma men är på tjänsteresa (tre kollegor till henne skulle dock gå) och påminde mig om att hon alltid trott att jag kommer att sluta som stand-up komiker...



Summa sumarium: Lite tid för blogg.

18 kommentarer:

  1. "den här gången"

    ?

    SvaraRadera
  2. Tommy:Först och främst: JAG KAN INTE KOMMENTERA HOS ER! vet ej vad göra...
    Övrigt: Gör uppehåll nu tre månader för att sen återvända.
    Ska skriva bok nu.

    SvaraRadera
  3. Anonymous10:39

    Sena nätter tar på krafterna. iaf om man dansar som du ;) /M

    SvaraRadera
  4. sara11:31

    Ska bli så spännande att höra dig på torsdag! Att jag kan tänka mig en lunch på Grand Hotell säger väl allt om vilka förväntningar jag har! Kramiz

    SvaraRadera
  5. Ja det forstår jag at du inte har tid med blogging. Så spennende med uppehåll fra jobbet, skal du bruke den tiden til bokskriving ? Vil gjerne høre mer : )

    SvaraRadera
  6. Ibland blir det bloggpaus, vare sig man vill eller inte...

    :)

    SvaraRadera
  7. Jill? Berätta mera!

    F'resten: behöver ha tag på dig. Ring!

    Var du inte med i senaste basketmatchen förresten? Såg inte ditt namn.

    SvaraRadera
  8. M: du verkar alltid ha koll när jag varit ute. Du måste bo på harrys.

    Sara: som sagt så har jag inte hunnit börja förbered mig ännu. Blir nervös när ni har förväntningar...

    Julie: Lovar göra det snart.

    Myra: precis

    Studiomannen: Lovar

    Ok, du slår jag en pling

    Nej, jag har bara varit med två matcher i år. satsar på fotbollen och känner att jag inte riktigt hinner med basketen.

    SvaraRadera
  9. Jonte14:01

    Varva ner!

    SvaraRadera
  10. Jonte14:01

    Varva ner!

    SvaraRadera
  11. Åhå, nya "Babben" kanske? Jag ska kolla efter dig på Norra Brunn framöver...

    SvaraRadera
  12. Anonymous16:07

    Jag hoppas hinna komma och titta på dig, det hade varit roligt att höra dig berätta om allt du varit med om. Är det bara att gå till Grand eller måste man köpa biljett i förväg? /Agneta

    SvaraRadera
  13. ...va': skall du göra uppehåll i TRE månader för att skriva BOK - fantastiskt!


    Samuel

    SvaraRadera
  14. Jonte: Lovar göra det när jag hinner...

    Agneta: Välkommen. Förköp genom Grands hemsida eller på Brödskrinet.

    Samuel: Japp, en sanning medmodifikation.

    SvaraRadera
  15. Jill, vad händer när du ska kommentera hos mig då?

    SvaraRadera
  16. Jill21:28

    Tommy: Det kommer upp en liten skylt som säger att det inte går. Att jag ska försöka senare. In english...

    SvaraRadera
  17. Every time? Prova again och klippåpastea lite här so that I can se vad för message you are fåing.

    SvaraRadera
  18. Tommy:

    Så här står det i ruta som kommer upp med safari märke

    http://blogg.bjorkhill.se

    could not process submit, please try again

    Försökt tjugo gånger säkert...

    SvaraRadera