tisdag, februari 6

Besök från huvudstaden

Ska snart släcka ner för idag. Blir tidigt hem idag då jag är tvungen att gå in torsdag för en intervju. Planerar svänga förbi Bokhandeln och plocka med mig "Vackra flickors lott". Sen kanske jag slinker in på Saccos också. Min romeo förtjänra ju något litet på Alla hjärtans.

Kvällen kommer att tillbringas i sällskap av Jenna och Märta som är på veckolångt besök. Mysigt. Lunchade ihop idag. Lovar att bjuda på bild av underverket.

För övrigt har min rosa Filofax uppmärksammat mig om att det är nästa torsdag jag ska föreläsa. Måste börja förbereda.

5 kommentarer:

  1. Låter som att du kommer få en trevlig helg :-) Jag ska också mysa med barn i helgen. Det är underbart!

    SvaraRadera
  2. Jill11:12

    Emm: helt ljuvligt ja

    SvaraRadera
  3. Vad trevligt för dig att få lite besök:)

    Ska man verkligen köpa ngt till alla hjärtans dag??
    Ja kanske.

    Ha det så bra.

    SvaraRadera
  4. Erika09:07

    Vad mysigt med lillan. Nästa helg kommer jag! Då blir det födelsedagsfest. Puss

    SvaraRadera
  5. Sabina: bara något litet, för att han ska känna sig uppskattad.

    Erika: Underbart var det.
    Ser fram emot det.

    SvaraRadera