söndag, juni 7

Det finns så många fina bilder

Har fått en dvd med bilder från bröllopet från fotografen.
Över 900 att välja bland. Då hade han skurit ner från typ 4000.
Jag lovar alltjämt att ni ska få se fler bilder och höra lite kring bröllopet.
För egen del är jag så glad över att på alla bilder, även de då man gör en konstig min eller ser lite rund ut eller håret ligger fel så ser vi så lyckliga ut. Både vi och alla gäster. Det var en så fantastisk dag på alla sätt. Vi är så lyckliga som har varandra, våra familjer och våra vänner.

4 kommentarer:

  1. Måste vara underbart att ha denna speciella dag så pass väl dokumenterad för eftervärden :)
    Ska bli roligt att se lite bilder framöver och även att läsa om The Day.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Anonymous19:36

    Jag vill se bilder nu!!!!!!!!! =)

    SvaraRadera
  3. karro23:16

    ja, jisses vad många bilder han tog. roligast var när han jagade reperatören på väg in mot kyrkans larm....

    SvaraRadera
  4. Oj vad han fick jobba fotografen. Skönt att du är så lycklig och nöjd. Du är så rolig med din senaste; att vara lycklig de närmaste 70 åren! Jag önskar er verkligen det!

    Kram

    SvaraRadera