torsdag, juni 18

Dags för första midsommaren som gift

Jag kommer nog hålla på så här ett tag. Att jag liksom påpekar det på olika sätt.
Ni får ursäkta. Men jag är så lycklig. Och det är så speciellt och coolt att vara fru. Inte till vem som helst. Utan till bästekillen, som nu blivit bästemannen.
Vad har ni för planer för midsommar då?

Vi ska på fest till Sara och Patrik på midsommaraftons kväll. Blir ganska så många har jag förstått det som. Tidiagre på dagen blir det en sväng till Böljands traditionella firande. Midsommardagen är det Ocean med Mia & Andy och Jennie & Krille som gäller. Blir fjärde året och det känns som att denna rätt unga tradition redan blivit skriven i sten. Går inte att missa liksom.

Märta och Jennifer kommer ner också. Så det ska bli jätteroligt och mysigt. Busa med lillan och ta hand om min nu ganska höggravida syster.

4 kommentarer:

  1. karro20:47

    Du får väl hålla på så första året, så att du får gå igenom årstider och helgdagar och allt sånt för första gången som Fru men sedan kanske det börjar bli lite tjatigt! ; )

    Hoppas ni får en fin midsommar och ta det lugnt med Strawberry daqurisarna i år.

    Hälsa så mkt till den äkta mannen och resten av familjen! kram på dig.

    PS Carin och co kommer imorgon så vi ska väl försöka boka in en tripp nedåt Varberg, jag hoppas vi får möjlighet att komma förbi er i samma veva. Vi får höra av oss. kram kram

    SvaraRadera
  2. Okej, jag ska försöka hålla mig inom året då. =)

    Haha, så du kom ihåg det. Ja, i år ska jag ta det väldigt lugnt med dem, de blir inga alls... har match på söndag. Så jag lär få ta hand om de andra...

    Hälsa du dina, tack.
    Hade varit så jätteroligt om ni kom och hälsade på. Känns ju också som en årlig tradition. I år kanske det inte bara blir traktor här utanför då utan den där efterlängtade trippen till landet.
    Hoppas ni får trevligt med era gäster.
    Glad midsommar! Kramar

    SvaraRadera
  3. Förstår att det är en mäktig känsla och du får påpeka detta precis hur mycket du vill :)

    Här blir det inget firande i den bermärkelsen. Blir en traditionsenlig lunch i alla fall och därefter lite fix i huset. Under lördagen ska jag fira lillasyster som fyller år och på söndag är det dags för jobb igen.

    Trevlig midsommar!

    SvaraRadera
  4. karro17:14

    Vi får åka iväg och "bonna oss" då om vi inte kan göra det på tomten!

    Vi höres!
    kram på er

    SvaraRadera