söndag, april 5

Eller nästan… Här kommer en liten intervju med mig

Lovar du att vara ärlig? Jepp
Du heter: Jill Amanda Wegerup
Smeknamn:Lassie, Larsa, Bump, Pipan,
Beroende av: Koffein
Vad tror folk om dig? Att jag är en reserverad kall person.
Stämmer det? Nej, absolut inte. Så alla som känner mig vet att jag är öppen, glad och omtänksam.
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är snäll och rolig, samt mitt hår och mina ögon.
Var bor du? I ett rött hus i Falkenberg.
Trivs du där? Jag älskar vårt hus för det är ett hem, vårt hem. Och för att det är ett fint hus.

Äger du några converse? Ja, flera par. Vita, rosa, svarta, röda. Höga och låga.
Sprit, cider, vin eller öl? Champagne, följt av vin.
Brukar du bli för full? Njae, man dricker ju lugnare med åren men tål också mycket mindre...

Vad har du för mobiloperatör? Telia, både på jobbmobilen och den privata.


Hur svarar du i mobilen? Det är Jill
Vem ringde du senast? Ett jobbsamtal angående en konsert.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Att det lät bra det jag erbjöd.
Antal timmar sömn inatt: 6,5
Brukar du komma i tid? Ja.
När blev du fotad senast? Igår.
Hur känner du dig nu? Glad och produktiv.
Vanligaste färg på dina kläder? Väldigt blandat. Blått som i jeans kanske.
Favoritdryck på morgonen? Kaffe.
När brukar du oftast gå och lägga dig? Elva-halv ett
Är du blyg? Nej.
Sysslar du med någon idrott? Spelar fotboll, vilket jag gjort sedan jag var 3.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njae. Men attraktion vid första ögonkastet.
Är du nöjd med ditt liv? Ja.
Är du bortskämd? Ja.
Vad gör du i morgon? Jobbar, tränar fotboll och tapetserar.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Omöjligt att svara på, varierar och beror ju på om mat och liknande ska räknas in.
Vad längtar du till? Vårt bröllop.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.
Vad använder du för schampoo? Något alldeles för dyrt som min frisör har lurat på mig.
Tycker du om någon just nu? Jag älskar många.
Du samlar på?
Gröna eller röda äpplen?
Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Vilken tid gick du upp idag?
Har du sovit i din egen säng inatt?
Har du strumpor på dig nu?
Är det okej att gråta?
När grät du senast?
Vad skulle du göra om du vann en miljon?

Bär du glasögon eller linser?
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
När går du upp ur sängen en helgmorgon? .
Har du piercing?


Vill du gifta dig?
Vill du ha barn?
Solar du ofta?
Är du bra på att laga mat?
Är du flygrädd?
Hur vig är du?
Är du musikalisk?
Vad dricker du helst när du är törstig?
Vilken är din favoritglass?
Tror du på ett liv efter döden?
Tycker du om sushi?
Vad äter du helst när du ser på film?
Har du tandläkarskräck?
Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Vilken ögonfärg har du? Blå.
Har du någon gång gråtit dig till sömns?
Biter du på naglarna?
Hur ofta tränar/motionerar du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar