söndag, november 30

Julönskelista 2008


*Espressomaskin från Nespresso eller Gaggia










* Pärlörhängen, Thomas Sabo (nummer H1404-1-374)'





*Fat och uppläggningsskålar från Jelly Bean



*Marimeko skål, Maribow i matt frost.






* Urfin poster, "Love & the sun will shine upon you"
















*Prydnadskudde, Rosig från Mio







* ´Golvlampa, Top Hat från Mio, i vitt.














* Böcker: Svensk Maffia av Matti Larsson och Lars Wierup
Dödergök av Katarina Wennstam
Drottningen vänder blad av Alan Bennett
Min far hade en dröm av Barack Obama

9 kommentarer:

  1. ..och det är nästan gratis allting va? ; )

    SvaraRadera
  2. Smart Jill, så här måste jag oxå göra tror jag=)
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Anonymous15:28

    Espressomaskin till mig tack. / M

    SvaraRadera
  4. SMART!! SUPERSMART!! me likey!!
    Boken om Obama har jag köpt till Peter i julklapp. Den lär vara så bra!!

    SvaraRadera
  5. Många fina ting du önskar dig som jag också gärna fått av tomten.

    SvaraRadera
  6. Boken om Obama vill jag läsa, kanske ett julklappstips till tjejen.

    SvaraRadera
  7. Anonymous11:54

    Kudden var ur fin. Kramiz Sara

    SvaraRadera
  8. Ha, ha: underbart att du skrev ner numret till pärlörhängena!

    Kram! :-)

    SvaraRadera
  9. Samuel: Annars får mor min aldrig det rätt... =)

    SvaraRadera