tisdag, september 11

Livet just nu

Jobbet: Stress, stress, stress

Fotbollen: Ger upp säsongen då skadan inte ger med sig.

Privat: Drömde att Henrik var otrogen, vaknade och fann honom oskyldigt sovandes.
Bönder hinner inte vara otrogna. Framför allt inte de med ett annat jobb upptill.

Övrigt:Angela Channing, min stor idol, död. Elfte spetember en jobbig dag för alla. Har bestämt hur förlovningsringen ska se ut. Solen lyser. Trädgården börjar ta form.
Sallad blir det till lunch. Benen orakade. Saknar min guddotter.

6 kommentarer:

  1. Jösses! Jag blev nästan stressad bara av att läsa :)
    Men jag åt iaf världens godaste sallad till lunch igår! Pastasallad med chevré, valnötter och honung, jag säger bara GOTT :)

    SvaraRadera
  2. Tråkit med fotbollen. Krya på dej!

    SvaraRadera
  3. Låter som en helt ok dag ändå :-)
    Man får inte vara kräsen..

    SvaraRadera
  4. Anonymous15:30

    Busy working girl. /M

    SvaraRadera
  5. glöm inte bort att stanna upp och lukta på rosorna...

    Kul med ringen, saknar oxå lilla M.

    /Sis

    SvaraRadera
  6. sara08:48

    Bilder på ringen? Kramiz

    SvaraRadera