fredag, september 1

Sköna september

"Here comes the rain again
Falling from the stars
Drenched in my pain again
Becoming who we are

As my memory rests
But never forgets what I lost
Wake me up when September ends

Summer has come and passed
The innocent can never last
Wake me up when September ends"

(Green Day.)

Peter Käck (bloggvän, i länklista) verkar precis som Green Day inte uppskatta september. Själv tycker jag det är en månad som är otroligt fin. Flera födelsedagar i familjen, vacker sensommar, mycket spännande fotboll och ... fyll på den som vill.

4 kommentarer:

  1. Jag vill sova för att jag behöver det! :-D

    Men bäst är att Elitserien drar igång. Kalla mig en paria, men hockey är roligare...

    SvaraRadera
  2. Peter: Hoppas söndagen bjudit lite sömn då.

    Nej, vad säger du. Det förändrar vår vänskap. Hockey....

    SvaraRadera
  3. Sara21:51

    Jag bara hatar september. Man har börjat skolan igen och sommaren och allt roligt är slut. Men grattis ändå! Kramiz

    SvaraRadera
  4. Tack ändå, då .. ;)

    SvaraRadera