onsdag, september 20

På benen för premiären

Varit deckad hela veckan. Var ledig i måndags, sen sjukanmäld. Imorgon är jag på benen ige efter besökt doktor idag och fått medicin. Tur så. För jag ska på förhandsvisning av Farväl Falkenberg. Av och om jämnåriga killar härifrån. Minns Holger Ericsson bäst, han är lustigt nog son till min nyhetschef. I alla fall, det jag minns honom allra bäst för är att han satte sig rakt på en gaffel i matsalen en gång. Han var typ Bill och Bull med en kille och denne smög upp en gaffel just som Holger skulle sätta sig. Avgrundsvrål följde. Ska bli riktigt roligt att se filmen. Tar med mig syster Johanna på detta event.

2 kommentarer:

  1. katarina16:28

    Berätta hur filmen var! Alla får inte VIP-inbjudning utan undrar.

    SvaraRadera
  2. Lovar återkomma med sådan. Låt mig säga som så att jag är förvånad att den blivit oscarsnominerad....

    SvaraRadera