torsdag, december 15

Att älska fotboll

Efter lottningen förra fredagen så har pulsen ökat. Som jag längtar till sommarens fest. H och jag har allmänt vårt intresse av biljetter på alla möjliga ställen och alla möjliga släktingars och bekantas också. Vi ska dit. Ska ta med pappa också. Han måste få se det på plats. Vi pratade om det pappa och jag. Alltså det här med att det är så svårt att få tag på biljetter. Vi enades om att man borde få efter genuint intresse. Pappa skulle då vara garanterad plats til varenda match. Han borde få sitta på hedersläktare. Inför EM i Portugal hade Expert en tävling där man kunde vinna biljetter till Sveriges matcher genom att skriva en kort slogan om hur man själv skulle heja på Sverige. Jag mailade in åt pappa som skrivit följande:
Med all den kraft som finns i mig efter över 50 års kärlek till sporten och Sverige.
Han vann inte. Men han borde ha gjort det.
H och jag planerar bjuda honom om vi nu får tag på biljetter bara. Ska ringa PG också, han är ju en av Svennis bästa vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar