måndag, februari 28

Öron, näsa, hals



Ja, det finns väl en anledning till att öron, näsa, hals hör ihop på sjukhusen.

Det ena ger det andra liksom och här är helt täppt överallt liksom. Så det är bara att

hålla sig i sängen och dricka varmt.

Måste sluta stressa över allt jag har på jobbet som inte blir gjort nu.Efter att nu ha avbokat möten finns det inget mer jag kan göra. Blir dubbla tag när jag är tillbaka. Önskar ibland att

jag likt vissa andra kunde säga att jag aldrig tar med mig jobbet hem. Tror i och för sig

inte på att man med mitt slags jobb kan göra så och samtidigt prestera bra. men just nu hade

det varit skönt.



Gillar rummet på bilden ovan, men framför allt är det tavlan till vänster som vi

vill åt. Har mailat Sköna Hem och bett dem undersöka vem fotografen är.

För såklart stod inte det i reportaget och det är klart att vi ska ha den med tanke på makens halvtidssyssla. Coolt hur lysrören funkar som taklampa och gör det så himla snyggt.

Inspiration för framtiden?

5 kommentarer:

  1. Underbart rum och ta och krya på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Anonymous13:48

    Ser inte tavlan ordentligt men hela miljön var fin. Jag hoppas du får din tavla!! // Kramiz Marie

    SvaraRadera
  3. Anonymous14:40

    Ser ju ut som kossor. Är väl inget halvbonden sysslar med. Borde väl vara potatisar på tavlan???

    Snyggt rum i allefall.

    /EC

    SvaraRadera
  4. Petra: Tack
    Marie: Tack
    EC: Det är höbalar i massor som rullas av folk. Men visst, det finns en potatistavla som jag tittat på.

    SvaraRadera
  5. Anonymous13:33

    Skit snyggt!! Kram Sara

    SvaraRadera