onsdag, februari 16

Idag tar vi nya tag



Har varit mycket ett tag på jobbet för att uttrycka det milt.

Och det har inte lättat.

Likväl försöker jag blåsa lite liv i bloggen nu.


Idag väntar en dag på Rådhuset, ungdomsstället som jag basar över.

Det pågår renovering för fullt och på något sätt ska vi få den klar till

på måndag då vi nyöppnar i och med sportlovet.


Privat blir det en löprunda när jag kommer hem och sen lite hederligt soffmys.

Gläds väldigt varje eftermiddag som blir allt ljusare.

Det har vänt, vi är på väg nerför i vårt mörka nord.




2 kommentarer:

  1. Ibland måste man stanna upp och samla kraft.

    SvaraRadera
  2. Bloggandet skall aldrig vara tvång utan när en har lust för det och tiden för det. Jag gläder mig dock att du åter skriver. Att springa med henne... tycker jag precis som du skriver var väldigt tillrätta lagd och den känns inte alls äkta.

    SvaraRadera