onsdag, februari 23

En blå barnvagn och ett ont öra



Det blev två fina långa proemander i helgen.

Men inga vårtecken direkt. Tecken på nytt liv fick vi ändå till oss

i helgen. Barnvagn inhandlades. En klassisk Emmaljunga blev det, svenskt är godast.

Den står nu hemma och väntar precis som vi. Vi valde en underbart klarblå färg, man blir glad av den. Så nu har vi varit ute i väldigt god tid med en av de där sakerna som bör vara på plats.




Är superförkyld med hals- och öronont. Satt på en konferens hela förra tisdagen i 15 graders värme. Tack för den liksom. Hade det inte varit sportlov och nyöppnande för Rådhuset (ungdomshus) som jag ansvarar för så hade jag legat nerbäddad. Nu hankar jag mig fram.

Tar det såklart försiktigt med tanke på tillståndet.

6 kommentarer:

  1. KRYA på dig !! kramar

    SvaraRadera
  2. De klassiska vagnarna är så fina.
    Krya på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så mysigt att kunna fylla på med saker i takt med att det närmar sig. Är säker på att tiden kommer att gå i en rasande fart.

    Hoppas att du snart kryar på dig också!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vi har en Emmaljunga skoter nu på vinter till dagis, superbra. Härligt att du med fixat hemma. Idag har jag inte nån energi pga magsjuka. kram till dig

    SvaraRadera
  5. Anonymous21:52

    Klänningen kommit? / M

    SvaraRadera
  6. Klassikt är alltid inne.

    SvaraRadera