onsdag, maj 20

Livet är fint

Ikväll har vi haft goda vänner på besök
och ätit gott grillat tillsammans
och tittat lite på bröllopsmenyn
innan vi kramades tack för kvällen
och de gick hem till sig medan
min älskade och jag kröp upp i soffan
framför Uefa-Cup finalen vars förlängning
jag nu följer medan någon ligger och slumrar
för att sen bli väckt av mig och så ska vi
gå in i sovrummet och lägga oss
och imorgon kan vi sova så länge vi vill
och då är det nio dagar tills vi gifter oss
för idag denna fina kväll sitter jag här tio dagar
innan jag står brud.

2 kommentarer:

  1. Låter som en fantastisk kväll. Hoppas att ni tar tillvara på sovmorgonen och verkligen njuter av den efterföljande dagen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Wiiiii, vad dagarna rusar.
    Hinner ni planera allt ordenligt? ;)
    Jag ar dock saker pa att ni kommer fa en TOPPENdag!

    SvaraRadera