söndag, maj 24

Dagen efter


Igår blev jag kidnappad efter min match.
Det var dags för möhippa.
Som tur är känner mina bästa vänner mig riktigt väl
och gjorde en dag i min stil.
Först åkte vi till Liseberg där det var femkamp, lite god dryck
och en härlig nostalgitripp i Flumride.

Efter några timmar bar skutan hemåt och ett stopp här hemma,
där vi hittade min kvällsoutfit som Henrik fått i uppdrag att
välja ut. De målarkläder och stövlar han valt ut nobbades dock
och jag fick glädjande nog välja en snygg top till fina jeans.

Sen bar det av till Skrea Strand och en liten stuga där, Andys föräldrars.
Där gjorde vi oss i ordning med vin, jordgubbar och musik som sällskap.

Färden bar sedan till Källare Laxen där det bjöds på god tre-rätters.
Om än med lite besvär, det kan jag dock berätta om senare.
Vi satt kvar länge och pratade. Lite utfrågning av bruden blev det också.
Det var verkligen en jättefin dag med bästa vännerna och underbara minnen och nya roliga saker. Jag känner mig väldigt avfirad som ungmö...

Tack älskade Mia och Erika för allt ni fixat!

2 kommentarer:

  1. Låter sannerligen som en lyckad kväll! Härligt med så pass nära och kära vänner som verkligen vet hur man går till väga för att fixa den ultimata möhippan :)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. karro11:39

    Roligt att läsa att det blev lyckat!

    SvaraRadera