fredag, juni 17

Hur mycket mage ska man visa?



Blir lite överväldigad över hur mycket folk visar upp sig på till exempel bloggar när de är gravida. Magbild efter magbild och bilder från förlossning med bröst och så vidare. Själv känner jag att jag fortfarande är jag och eftersom jag i vanliga fall inte skulle lägga upp en bild på mina bröst vill jag inte göra det nu heller. Nu menar jag kanske inte en fin amningsbild där man inte ser så mycket utan jag tänker på bilder där man ser rubbet. Det är som när folk visar förlossningsbilder som visar än mer och jag bara känner nej tack, jag vill inte se...

2 kommentarer:

  1. ...allt vill man som läsare/åskådare inte heller se. Vissa saker känns allt för personliga och intima. Tror man får känna av lite själv vart gränsen går.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med dig helt många visar allt och jag sitter där och försöker se oberörd ut men tycker inom mig att det är konstigt. Tänk vad alla män måste tycka också när dom plötsligt blir serverade bröst och muttor på löpande band på bilder.

    SvaraRadera