torsdag, juni 23

Glad midsommar på er alla


Här hemma händer som sagt inte alltför mycket.
Försöker sitta och skriva lite, har tänkt mig att ha åtminstone två krönikor på lager
om det skulle behövas den närmaste tiden. Här kan ni läsa dagens "Cupcakes och bröllop". Önskar er alla en riktigt trevlig midsommar!
Våra planer är att ha det lugnt och skönt hemma, dans kring stång på
Böljans midsommarfest på dagen och sen middag med båda föräldraparen på
kvällen hemma hos mina föräldrar.

Midsommardagen blir det lätt umgänge med vänner.

Om inte nu någon skulle få för sig att komma. Han/ hon är så välkommen att sätta käppar i hjulet på vår planering. Vi längtar ju så.

7 kommentarer:

  1. Glad midsommar Jill och Henrik! Jag hoppas babyn kommer också!

    SvaraRadera
  2. Kul med traditionellt firande! Det blir det här med. Hela min släkt på mammas sida, massa go mat, tävlingar och kanske en snaps eller två. :)

    SvaraRadera
  3. Jag gör all barnmat själv, så inga färgämnen här inte :)

    SvaraRadera
  4. Hoppas att ni får en riktigt fin midsommarhelg!
    Stor kram

    SvaraRadera
  5. Ha en riktigt härlig midsommar och hoppas h*n kommer och skapar lite kaos i firandet !
    Här sägs det att viggo "blev till" idag för 2 år sedan ;)
    KRAMAr

    SvaraRadera
  6. Hoppas ni hade en trevlig midsommar! Hoppas också att bebisen kommer snart!

    SvaraRadera
  7. Då får jag ju säga detsamma. Lite sent kanske, men va fan hihihi

    SvaraRadera