tisdag, december 8

Det är en sådan dag

Försov mig imorse men lyckades hinna med tåget, dock blev det första bästa kläder och en haltande sminkning. Lunchen frös inne på grund av möte och ersattes av en fluffmacka och liten yoghurt till tre-fikat. Personer som lovat lämna saker gjorde det inte.En person ställer orimliga krav som har med jobbet att göra. Maken ringer om en faktura som vi fått påminnelse 2 på, och vi har i våra auto-girerande liv inte en aning om vad som gått fel. Och nu är tåget försenat och jag kommer få jäkta som en idiot till träningen.

Kära mörka tisdag vad har du mer att bjuda på?

3 kommentarer:

  1. Du får se det positivt; morgondagen kan bara bli bättre!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jenna09:42

    Stackare.
    Då ska jag inte tjata om bilderna från Stockholm. ;)
    Hoppas dagen blir bättre.
    Här har det varit overallångest för M i morse och stress.
    BVC nu.
    Kul och super om du kan mejla dem under dagen. Tack!

    Resebokningen tar vi då du är ledig.

    Fundera också på julklapparna, ska jag administrera vill jag gärna veta det snarast, ska inte ut på stan så mycket mer före jul, en vända till troligen.


    Puss

    SvaraRadera
  3. Anonymous13:02

    Stay strong. / M

    SvaraRadera