måndag, juli 28

Dagen på sjukhus

Varit på sjukhus idag. Mått dåligt sen i lördags kväll och det blev bara värre och värre. Då jag inte kunde behålla något så ville min läkare träffa mig. Diagnosen blev förmodad uttrokning och jag blev skickad med dropp till sjukhuset i Halmstad. Redan i ambulansen började jag må lite bättre.

Efter diverse prov och undersökningar blev diagnosen vätskebrist i kombination med ett lättare virus.

Jag tror att grunden lades i lördags då jag jobbade ute i trädgården, var på stranden och sprang nästan en mil utan att dricka mer än fem glas vatten. Däremot 6 koppar kaffe. Förståndigt av en vuxen människa...

2 kommentarer:

  1. Ninni00:45

    Krya på dig, vännen!

    SvaraRadera
  2. Karro08:01

    Hoppas du mår bättre! Du måste ta hand om dig och inte slarva så där.

    Kram på dig

    SvaraRadera