onsdag, maj 3

Talking english i sömnen

Hjälp, bloggandet har ju inte gått sådär vidare bra på sistone. Kan ha att göra med att vi har nya tjejer i laget, varav den ena är amerikanska och behöver mkt hjälp. Umgås dock mer än gärna med coola Welcome. Därav pratar jag också engelska i sömnen. Henrik väcker mig.
- Jill, du behöver inte prata engelska med mig.
- I don´t understand what your saying, svarar jag yrvaket.
- Prata svenska.
-Ha?
-Speak swedish!
- Aha, okay! Älskling vad är det?

Sen har det varit mycket jobb inför dansgalan som gick av stapeln i lördags och som blev superlyckad. Lovar bjuda på lite bilder. Många matcher har det också blivit och om det har jag som vanligt skrivit på sidor rosa. ´
Upptill detta är det fortsatt plock hemma, fotboll för egen del och övriga vänner och familj. Busy, busy.

3 kommentarer:

  1. sara10:12

    Jag får väl kommentera då när du till slut skriver något nytt. Det där med engelskan stämmer ju. Du är så rolig när du skiftar språk. Men det är tur vi har dig i laget för annars hade nog Megan inte tyckt det var så kul. Fast vi andra har ju börjat lära oss att våga prata med henne. Jag antar att vi ses ikväll.Kramiz.

    SvaraRadera
  2. erika14:38

    My friend, den är klockren. Ser fram mot när du kommer upp hit. Sol i landet. Greaty! Erika

    SvaraRadera
  3. Get any Desired College Degree, In less then 2 weeks.

    Call this number now 24 hours a day 7 days a week (413) 208-3069

    Get these Degrees NOW!!!

    "BA", "BSc", "MA", "MSc", "MBA", "PHD",

    Get everything within 2 weeks.
    100% verifiable, this is a real deal

    Act now you owe it to your future.

    (413) 208-3069 call now 24 hours a day, 7 days a week.

    SvaraRadera