tisdag, november 15

Sen sist?

Blev ju ett litet uppehåll här.
Vad har hänt i verkligehten under tiden?

* Floyd har firat fyra månader. Är rarare än någonsin, så
snäll och fin vårt lilla barn.

* Snickarna har varit på titt och´det låter som att det lilla
projektet blir av innan jul.

* Jag hittade en superfin vinterjacka på Monki.

* Floyd började i babysim. Plask på det.

* Vi hade Halloweenfest och Floyd som var pumpa var givetvis sötast på festen.

* Maken upplevde sin första Fars dag. Gav honom babyns små
fotavtryck i lera och så hade vi såklart tårta.

* Vi hade maginfluensa, inte kul alls. Som tur är klarade sig den lille bra.

* Jag gjorde min första fotbollsträning på ett år. Blev väldigt glad över tjejernas
fina välkomnande och sen så var det lika vansinnigt kul med innefotboll som det
alltid är.

Det var det hela i stora stora drag. Det jag tyckte var värt att nämna i alla fall.
Nu ska jag försöka få lite fart här.

1 kommentar:

  1. Anonym14:20

    Nej absolut sötast var ju MINA barn.

    Puss från Bondjycken Amanda

    SvaraRadera