onsdag, augusti 10

Krux med det tekniska

Ville bjuda er på en fin bild men bloggen vill
inte alls ladda upp bilder idag.

Haft en bra dag. Kejsaren sov från halv elva igår till
kvart över sex imorse. Sen åt han i tjugo minuter innan
vi somnade om till strax efter nio. Första delev av natten
sov han i sin vagga, men sen ville jag ha honom i sängen.
Att sova nos mot nos med Kejsaren måste vara en av meningarna
med livet.

När vi väl gått upp så åt vi båda. Sen "lekte" vi i gymmet
och gick runt och tittade på saker. Sen var det brunch för
den lille och på den sov han gott medan jag fick gjort en del
här hemma, åt lunch och njöt av att få läsa lite. Är mitt i
John Ajvide Lindqvists senaste "Lilla stjärna". Mycket, mycket
bra hittills.

Eftermiddagen bjöd sen långpromenad och kvällen spenderades
hos mina föräldrar där vi båda blev bortskämda.

Vid nio kom Henrik hem från jobb och träning så då gick vi hemåt
för lite familjemys. Lite blev ordet för redan vid halv tio stängde
Kejsaren sin små blå.

Nu efter att ha läst lite till ska jag se på Rapport innan jag lägger mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar