torsdag, januari 20

Mammutar, drottningen och handboll



Läser i Aftonbladet att forskare hoppas kunna producera fram mammutar inom en ganska snar

framtid. Indiska elefanter ska få agera surrogatmammor. Klart det vore coolt men samtidgt så dör ju mystiken lite om vi plötsligt får tillbaka utdöda djur. Och vem vet, det kanske blir Jurrasic Park på riktigt. Läser också att Silvia skickat brev till TV4. De kungliga tar sig ton och mot det borde den fira journalistiken stå tillbaka. Eller? ;)




För egen del blir det årets första utomhuslöptur efter jobbet innan vi ska sno ihop en kalops och så gräva ner oss i soffan framför handbollen. Jag tror på Sverige idag, minifloppen sist gör att nu är grabbarna laddade till max. Polen får se upp. Och jag måste säga att om det var Henrik det handlade om så hade jag gett honom tillåtelse. Det är VM och det går väl att knipa igen och vänta?

4 kommentarer:

  1. Åh vad härligt att få springa ute. jag längtar.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag längtar efter långa promenader utan broddar.

    SvaraRadera
  3. Mamutar? Jaha, det kan bli intressant.
    Läste också det där om brevet. Har det hänt så har det hänt!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt med en löptur utomhus, hoppas att det kändes bra. Trevlig helg. Kram Sandra

    SvaraRadera