onsdag, januari 6

Härliga vinter

Idag var det comeback i längdskidspåren efter 22 års frånvaro.
Härligt om än jobbigt. Underbar dag här med nästan tio minus och sol.
Snön har gnistrat hela dagen.

Igår var vi på trevlig middag hos Fridols. God mat och bästa umgänget.
Spelade ett "Lika par leka bäst" vilket lockade till många skratt.

Imorgon är det jobb igen för min del. Henrik är ledig veckan ut.
I och med sjukdom innan jul så har jag varit borta flera veckor nu
och nu ska det bli roligt att få ta tag i alla de projekt som är på gång.

Julen 2009 har varit jättebra och vi har haft tid för varandra och för våra familjer.
Dessutom en hel del tillfällen att träffa vänner. Bättre blir det inte.
Nu hoppas jag 2010 fortsätter visa sig från en bra sida och så kör vi.
Se upp i spåret.

3 kommentarer:

  1. Härligt med skidåkning! Och skridskoåkning. Det var många år sedan känner jag nu.

    SvaraRadera
  2. Jenna17:09

    Härligt! Kom in och ät din gröt Gunde!

    SvaraRadera
  3. Så duktig du är!
    Dessa vackra vinterdagar längtar man sannerligen ut. Det är flera år sedan jag åkte längdskidor men skulle kanske införskaffa ett par...

    Kram

    SvaraRadera