tisdag, augusti 1

Var är finessen?

I söndags var Sara och jag gästtränare för Böljans F14 som hade träningsläger på hemmaplan. Jätteroligt tyckte maktfullkomliga jag. Tjejerna var över lag duktiga. Men en sak var de mindre bra på. Att spana.
Sara och jag lämnade dem för att flytta målen när det skulle spelas. Så fort de druckit skulle de komma efter oss. När vi klara tittar efter dem ser vi hur de på rad står tryckta mot nätet angränsande planen intill. Där tränar jämnåriga killar.
Sara: Kolla på det...
Jill: Åh nej, så uppenbart
Sara: Något. (skratt)
Jill: (skratt) Så där skulle jag ALDRIG ha gjort
Sara skeptiskt: Du spanande aldrig ?
Jill: Jo, jo.. men med finess, en snabb blick här och där. Att stå så där skulle jag aldrig ge killarna.

Slutsats. Jag får kalla till träning igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar